Punctaj
de selecție a 2 insoțitori pentru programul proiectului Erasmus plus,
Tone it! A Project about Past and Present Symbols and Legends, 21.10.-25.10.2024 (1. mobilitate în Colegiul Național “Székely Mikó”, ospitalitate la mobilitate a 5 elevi și a 2 însoțitori cadre didactice din Liceul din Makrochori, Grecia ), 10.03.-14.03.2025 (2. Mobilitate, 2 însoțitori de grup de mobilitate 5 elevi din Colegiul Național “Székely Mikó” în Liceul din Makrochori, Grecia)
Acțiune cheie 1. SCH210
Prioritate: cetățenie activă, sustenabilitate, incluziune, digitalizare.
Tematica: Interpretarea creativa, artistică legendei medievale a Sfăntului Ladislau ca transformare simbolică cu referințe reprezentării în pictura murală medievală din Chilieni și actualitatea posibilă în realitatea prezentă
Nr. crt |
Criteriu |
puncte |
Indicatori de performanță și realizare |
1 |
Profesor titular la Colegiul Național Székely Mikó care a obținut calificativul FOARTE BINE în anul școlar precedent. |
5 |
Declarație pe proprie răspundere care conține informații relevante pentru criteriul 1,2,3,4,5. |
2 |
Profesor membru în echipa de lucru Erasmus+ Acțiunea cheie 1, nr. 2020-1-RO01_KA120-SCH095574. |
2 |
|
3 |
Profesor care nu a mai participat la altă mobilitate organizat în cadrul proiectului Erasmus+. |
2 |
|
4 |
Profesor care este familiar cu mijloacele și resursele oferite de diferitele platforme educaționale digitale și cele online pe care le folosește frecvent. |
5 |
|
5 |
Profesor care folosește limba utilizată în cadrul mobilității la nivelul B2 conform cerințelor CEFR în documentarea personală, corespondență etc. atunci când este nevoie. |
4 |
|
6 |
Profesor inițiator sau coordonator al programului/relației cu instituția de învățământ gazdă. |
20 |
|
7 |
Profesor cu contribuție la programul interinstituțional care constituie obiectul mobilității. |
10 |
|
8 |
Profesor care este dispus să 1) adere la cerințele internaționale și a celor care ar putea veni de la agenția organizatoare în vederea prevenirii bolilor/epidemiilor; 2) plătească 20% din totalul cheltuielilor (urmând ca acestea să i se restituie ulterior). |
12 |
Declarație pe proprie răspundere în care se va specifica angajamentul respectării condițiilor impuse la criteriul 6. |
9 |
Scrisoare de intenție în limba folosită în cadrul mobilității aproximativ 300 de cuvinte. |
30 |
Un text formal specific bine structurat, care prin implementarea elementelor de conținut va aduce beneficii școlii în activitatea de predare-învățare și contribuie la asigurarea unui învățământ de calitate, cu multe elemente digitalizate |
9a |
Nivel dovedit al cunoștințelor de limba utilizată în cadrul mobilității nivel B2 (cel puțin). |
10 |
Cel puțin nivel B2 de comunicare în limba utilizată în cadrul mobilității;fluență în exprimare, corectitudinea structurilor folosite, organizarea logică a textului; |
9b |
Conținutul scrisorii în acord cu proiectul ERASMUS +al școlii, și în concordanță cu obiectivul interinstituțional urmărit prin program. Scopuri și obiective clare, rezultate așteptate și activități de diseminare concrete. |
20 |
Vizează una sau mai multe obiective ale proiectului Erasmus+ al liceului. |
10 |
Interviu de selecție (în caz de nevoie) |
10 |
|
10a |
face dovada abilității de a comunica eficient prin utilizarea în mod adecvat a elementelor de construcție a comunicării; |
5
|
Comunicare în limba utilizată în cadrul mobilității pentru a participa în mod eficient la program; capacitatea de dialogare cu partenerii programului; |
10b |
pronunție adecvată sau într-un mod care nu împiedică înțelegerea mesajului; |
5 |
Comunicare clară, pe subiect; |
|
Total puncte |
100 |
|
Notă: interviul se va organiza doar dacă numărul solicitanților depășește numărul locurilor disponibile, în vederea departajării.
Termenul limită de depunere a documentelor: 23.09.2024, orele ……12.00…… la secretariatul școlii.
Jánó Enikő
A felsőtagozatosok kórusa ünnepi dalokkal ajándékozta meg a karácsonyi vásár látogatóit. Vezényelt Dombora Anna tanárnő.