Székely Mikó Kollégium

Pályázati felhívás Erasmus plus, Tone it! -diákok számára

Punctaj

de selecție a 5 elevi participanți (15-17 ani) pentru programul proiectului Erasmus plus,

 Tone it! A Project about Past and Present Symbols and Legends, 21.10.-25.10.2024 (1. mobilitate în Colegiul Național Székely Mikó”, ospitalitate la mobilitate a 5 elevi și a 2 însoțitori cadre didactice din Liceul din Makrochori, Grecia ), 10.03.-14.03.2025 (2. Mobilitate, însoțitori de grup de mobilitate 5 elevi din Colegiul Național Székely Mikó” în Liceul din Makrochori, Grecia)

Acțiune cheie 1. SCH210

Prioritate: cetățenie activă, sustenabilitate, incluziune, digitalizare.

Tematica: Interpretarea creativa, artistică legendei medievale a Sfăntului Ladislau ca transformare  simbolică cu referințe reprezentării în pictura murală medievală din Chilieni și actualitatea posibilă în realitatea prezentă

 

Nr. crt

Criteriu

Puncte

Indicatori de performanță și realizare

1

Elev în clasa țintă a proiectului de mobilitate

2

Clasa (profil, specializare) în care învață elevul dovedit printr-o adeverință elaborată de școală.

2

Elev cu rezultate deosebite din anul școlar precedent.

5

Copie conformă cu originalul a paginii relevante cu media anuală din carnetul de elev.

3

Elev cu rezultate deosebite la concursuri de profil/olimpiadă în anul școlar precedent;

4

Copii conforme cu originalul după diplome obținute la diferite concursuri de profil; 1 pct/ concurs național sau internațional, 0,5 pct/ concurs regional, județean sau local.

4

Elev cu purtare exemplară care respectă regulamentul intern al școlii și care nu are sau are un număr redus de absențe (caz de boală sau participare dovedită la activități extracurriculare organizate de școală).

4

Recomandare din partea dirigintelui care include criteriile formulate.

5

Elev care nu a mai participat la nici un alt proiect Erasmus +.

2

Declarație pe proprie răspundere a elevului semnată și de părinte/tutore legal, verificată de Comisia Erasmus a Colegiului.

6

Elev disponibil în perioada desfășurării proiectului care se angajează să participe la toate fazele proiectului (inițială, de pregătire a proiectului, mobilitate, diseminare dar și eventuala vizita a școlii partenere).

2

Declarație pe proprie răspundere a elevului semnată și de părinte/tutore legal.

7

Elev care se angajează să: 1) respecte toate cerințele impuse la nivel internațional și a instituției școlare cu care se va colabora în legătură cu combaterea epidemiilor;

2) plătească 20% din totalul cheltuielilor (care se va rambursa ulterior).

1

Declarație pe proprie răspundere a elevului semnată și de părinte/tutore legal cu specificarea celor afirmate la punctul 7.

8

Eseu/ Compunere pe tema proiectului (aproximativ 300 de cuvinte) redactat/ă la calculator în limba proiectului (limba engleză)

50

Un text redactat pe baza documentării individuale și opiniei personale

 

a) Nivel dovedit al cunoștințelor de limba proiectului nivel B1+, B2

20

Fluență în exprimare, corectitudinea structurilor folosite, organizarea logică a textului.

 

b). Conținutul proiectului în acord cu cerințele formulate la punctul 8.

20

Se acordă 10 pcte pentru participarea în fazele premergătoare ale proiectului (eTwining, proiecte comune cu parteneri, activități comune pe platforme digitale, etc.) de mobilitate, dovedit cu adeverință de la profesorul coordonator al proiectului.

10 pcte pentru formulare clară, obiectivă a contribuției proprii, în concordanță cu obiectivele urmărite de proiect.

 

c) Textul este logic organizat, în stil neutru și respectă lungimea indicată la punctul 8.

10

Există paragrafe logice, coerente

9

Scrisoare adresată comisiei de selecție în lb. proiectului (aproximativ 200 cuvinte) în care se specifică următoarele

10

 

 

a) Scopul participării la proiectul vizat (în concordanță cu obiectivele cadru ale instituției pentru această mobilitate).

3

Obiectivele formulate sunt specifice și clare

b) rezultatele așteptate sunt conforme cu obiectivele stabilite.

2

Se specifică cu exactitate așteptările

c) activitățile de diseminare propuse în cadrul colectivității de elevi sunt variate și realizabile.

5

Cel puțin două activități de diseminare care vor fi aplicate la nivel de Consiliul elevilor, comunitatea școlară, activități specifice elevilor după participarea la acest program de mobilitate. Angajament pentru realizarea acestor activități.

10

Interviu de selecție

20

 

 

a) face dovada abilității de a comunica eficient prin utilizarea în mod adecvat a elementelor de construcție a comunicării legate de temele care se vor preciza în prealabil;

10

Comunicare în limba proiectului pentru a participa în mod eficient la program; capacitatea de dialogare cu organizatorii programului;

 

b) opiniile și justificările sunt convingătoare;

5

Capacitatea de a susține și argumenta propriul proiect prin dialogare;

 

c) pronunție adecvată sau cu un accent care nu împiedică înțelegerea mesajului;

5

Comunicare clară, pe subiect, argumentare logică;

 

Total puncte

100

 

 

Termenul limită de depunere a documentelor:…23.09.2024…….., orele …12.00…… la secretariatul școlii.

Jánó Enikő


2024.szeptember 06.


További információk

Események

Nem térkép e táj!- Az V.A-sok és V.C-sek Erdővidéken

A Háromszéki Közösségi Alapítvány által támogatott “Nem térkép e táj!” programnak köszönhetően 2025. március 21-én a Székely Mikó Kollégium V.A és V.C osztályos diákjai osztályfőnökeikkel, Kovács Tünde és Elekes Emese tanárnőkkel együtt egy egynapos kiránduláson vehettek részt Erdővidéken. Az utazás fő célja az volt, hogy a diákok felfedezhessék és megismerhessék Erdővidék természeti szépségeit és kulturális értékeit, betekintést nyerve a helyi hagyományokba és mesterségekbe, ezáltal is hozzájárulva azok megőrzéséhez.

2025.március 21.

Közérdekű információk

Euro 200-as program 2025

Pénzügyi segítségnyújtás számítógépek vásárlásának ösztönzésére a 2025-es évben

2025.április 15.