ERASMUS - THE project – Aprilie 2024 – Ungaria ( ZSÁMBÉK )
08. aprilie 2024 - 13 aprilie. 2024
Termen de predare : 15.01.2024 ( ora 15)
la secretariat sau prin e-mail: titkarsag@szekelymikokollegium.ro
Punctaj de selecție a candidaților profesor însoțitor la programul
THE project – Transilvania-Hungary-Espana –Erasmus +
Aprilie 2024 - UNGARIA
( 08,aprilie 2024-13. aprilie 2024)
Nr. crt |
Criteriu |
puncte |
Indicatori de performanță și realizare |
1 |
Profesor titular la Colegiul Național Székely Mikó care a obținut calificativul FOARTE BINE în anul școlar precedent. |
4 |
Declarație pe proprie răspundere care conține informații relevante pentru criteriul 1,2,3,4,5. |
2 |
Profesor membru în echipa de lucru Erasmus+ Acțiunea cheie 1, nr. 2020-1-RO01_KA120-SCH095574. |
2 |
|
3 |
Profesor care nu a mai participat la altă mobilitate organizat în cadrul proiectului Erasmus+. |
2 |
|
4 |
Profesor care este familiar cu mijloacele și resursele oferite de diferitele platforme educaționale digitale și cele online pe care le folosește frecvent. |
5 |
|
5 |
Profesor care folosește limba utilizată în cadrul mobilității la nivelul B2 conform cerințelor CEFR în documentarea personală, corespondență etc. atunci când este nevoie. |
2 |
|
6 |
Profesor inițiator sau coordonator al programului/relației cu instituția de învățământ gazdă. |
20 |
|
7 |
Profesor cu contribuție la programul interinstituțional care constituie obiectul mobilității. |
10 |
|
8 |
Profesor care este dispus să 1) adere la cerințele internaționale și a celor care ar putea veni de la agenția organizatoare în vederea prevenirii bolilor/epidemiilor; 2) plătească 20% din totalul cheltuielilor (urmând ca acestea să i se restituie ulterior). |
12 |
Declarație pe proprie răspundere în care se va specifica angajamentul respectării condițiilor impuse la criteriul 8. |
9 |
Scrisoare de intenție în limba folosită în cadrul mobilității aproximativ 300 de cuvinte. |
30 |
Un text formal specific bine structurat, care prin implementarea elementelor de conținut va aduce beneficii școlii în activitatea de predare-învățare și contribuie la asigurarea unui învățământ de calitate, cu multe elemente digitalizate |
9a |
Nivel dovedit al cunoștințelor de limba utilizată în cadrul mobilității nivel B2 (cel puțin). |
7 |
Cel puțin nivel B2 de comunicare în limba utilizată în cadrul mobilității;fluență în exprimare, corectitudinea structurilor folosite, organizarea logică a textului; |
9b |
Conținutul scrisorii în acord cu proiectul ERASMUS +al școlii, și în concordanță cu obiectivul interinstituțional urmărit prin program. Scopuri și obiective clare, rezultate așteptate și activități de diseminare concrete. |
20 |
Vizează una sau mai multe obiective ale proiectului Erasmus+ al liceului. |
10 |
Interviu de selecție (în caz de nevoie) |
10 |
|
10a |
face dovada abilității de a comunica eficient prin utilizarea în mod adecvat a elementelor de construcție a comunicării; |
4
|
Comunicare în limba utilizată în cadrul mobilității pentru a participa în mod eficient la program; capacitatea de dialogare cu partenerii programului; |
10b |
pronunție adecvată sau într-un mod care nu împiedică înțelegerea mesajului; |
4 |
Comunicare clară, pe subiect; |
|
Total puncte |
100 |
|
Lőrincz Enikő
Az iskola másként hét első vendégeként Fábián Janka írónőt köszönthettük iskolánk könyvtárában. Mivel ez nem egy előre megszervezett találkozó volt, sajnos nagyon kevés diák vehetett részt a beszélgetésen. Köszönjük az írónőnek, hogy időt szánt ránk és dedikálta a Domokos Géza könyvtárban található könyveit.